Τουρκία-Karsiyaka

2012-10-18 13:50

    Είχα καιρό να ασχοληθώ με το Blog μου, γιατί απο τότε που ήρθα εδώ τις πρώτες μέρες μέχρι σήμερα έτρεχα από εδώ και από εκεί για να έχω όλα αυτά τα πράγματα που θέλω..να καλύψω τις υποχρεώσεις της προσαρμογής μου..μετά γυρνούσα από τις προπονήσεις πολύ κουρασμένη και τώρα βρήκα και έκλεψα λίγο χρόνο για να γράψω τα νέα μου εδώ.. Οι εντυπώσεις μου απο εδώ είναι πάρα πολυ καλές..είμαι τυχερή γιατί βρίσκομαι σε ενα club όπου νοιάζονται για τον αθλητή και αυτό για μένα είναι το Α και το Ω..γήπεδο,εγκταστάσεις,οργάνωση είναι σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο...η ομάδα μου φέτος πάει για το πρωτάθλημα..είμαστε σε μέσο όρο ηλικίας πολύ νέα ομάδα αλλά με πολύ ταλέντο και πολύ ορεξη για το βόλλευ πράγμα πολύ θετικό..ο προπονητής είναι πάρα πολυ καλός και έχει δίπλα του άλλους πέντε για να γίνετε σωστή η προπόνηση σε κάθε λεπτομέρια χωρίς πολλά λάθη..στην ομάδα μου είμαι μόνο εγώ η ''ξένη'' της ομάδας αλλά δεν νιώθω έτσι..το όλο κλίμα μ έκανε να αισθάνομαι σαν να είμαι σπίτι μου από την αρχή..Την Κυριακή ξεκινάμε το πρωτο μας παιχνίδι πρωταθλήματος που θα γίνει εκτός...μέσα σ όλες αυτές τις μέρες παίξαμε και την πρώτη φάση Κυπέλλου και προκριθήκαμε στην επόμενη φάση που θα γίνει σε περίπου ένα μήνα..Αυτα είναι τα νέα μου,γενικά πολύ προπόνηση,κάνουμε διπλές κάθε μέρα αλλά πλέον συνηθίσαμε στους ρυθμούς...Ευτυχώς το πρόβλημα του κοιλιακού δεν με ξανα απασχόλησε...ξέχασα να αναφέρω πως η Σμύρνη είναι καταπληκτική και οτι τώρα που μπήκα σε νορμάλ ρυθμους αφού τελείωσε η προετοιμασία θα ενημερώνω κάθε εβδομάδα το Blog μου...ελπίζω όλοι σας να είστε καλά...καλό απόγευμα

Εύα

Θέμα: Τουρκία-Karsiyaka

Χρόνια πολλά Εύα!!!!! (ή μήπως να πω: İyi ki doğdun Eva!)

Δημήτρης Χ. | 2012-10-26

Να ζήσεις Εύα και χρόνια πολλά
τ' αστέρι να γίνεις της Karsiyaka
παντού να σκορπίζεις της Ελλάδος το φως
και όλοι να λένε: "τί ήλιος λαμπερός!!!"

Ή αν το θες:

"iyi ki dogdun Eva
iyi ki dogdun Eva
iyi ki dogdun iyi ki dogdun mutlu yillar sana"

(Άντε με σένα θα μάθουμε και ένα σωρό ξένες γλώσσες ιταλικά, τούρκικα και του χρόνου ποιος ξέρει! Ας είναι καλά το google χα χα χα.)

Δεν ήξερα που αλλού να στο γράψω για αυτό χρησιμοποιώ την τελευταία σου ανάρτηση.Σου στέλνω πολλές ευχές από Ελλάδα. Να είσαι χιλιόχρονη με υγεία πάνω από όλα, προσωπική ευτυχία και επαγγελματική επιτυχία. Όλα σου τα όνειρα και οι στόχοι να πραγματοποιηθούν και να συνεχίσεις με την ίδια δύναμη και διάθεση να ομορφαίνεις τα γήπεδα του κόσμου και τις ζωές μας!!!!

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!

V.V. | 2012-10-18

Εύα, όπως σου είπα, στη Σμύρνη δύσκολα θα νιώσεις μόνη και ειδικά ξένη! Όχι μόνο στη Σμύρνη όμως, γιατί είδαμε και πόσο αγάπησαν και τον Γκέκα και ας έμεινε για 4 μήνες και κάτι...

Εσύ όμως είσαι νέα και ωραία βέβαια, οπότε αν πάνε τα πράγματα όπως ακριβώς τα θέλεις... η καριέρα σου στην Τουρκία τώρα ξεκινάει!!

Νέο σχόλιο