ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ

2012-06-29 21:25
    Τελικά δεν περίμενα να ξαναμιλήσουμε και τόσο σύντομα...επόμενος σταθμός στην καριέρα μου Τουρκία και Karsiyaka...είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για αυτή τη νέα πρόκληση..είμαι έτοιμη να δώσω τα μέγιστα σ αυτή την ομάδα..ένα ακόμη από τα όνειρα μου και τους στόχους μου πραγματοποιείται και είμαι πολύ χαρούμενη γι'αυτό...τελικά καλά λένε πως με υπομονή και πίστη μπορείς να καταφέρεις πολλά..μετά την Ιταλία αμέσως επόμενος στόχος ήταν η Τουρκία...τα συναισθήματα μου είναι απερίγραπτα..
    Τώρα διακοπές....

Θέμα: ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

V.V. | 2012-10-18

Η ανταμειβή δεν άργησε να έρθει γιατί το ταλέντο και η αξία σου είναι περίσσια! Πάντα τέτοια Εύα και εύχομαι οι προσπάθειές σου και η πίστη σου ότι θα καταφέρεις τους καινούριους στόχους σου να πολλαπλασιάζονται καθημερινά!!

Είναι βέβαια αποδεδειγμένο ότι οι Έλληνες και οι Ελληνίδες μακριά από την Ελλάδα τα καταφέρνουν καλύτερα! Αυτό πρέπει να σου δίνει περισσότερο κουράγιο και ελπίδες για ένα λαμπρό μέλλον!!

ferdi

atalay | 2012-07-01

nothing change my love for you karşıyaka

atalay

ferdi | 2012-07-01

Καλώς ήλθατε στο Karsiyaka

μπράβο!!!!

ΓΚ | 2012-06-29

Τέλεια Εύα! Συγχαρητήρια! θα σου στέλνουμε τις ευχές μας για επιτυχία! Να μας γράφεις τα νέα σου συχνά!!! Θα σκίσεις και θα μας κάνεις περύφανους!!!

Νέο σχόλιο